Maharadja's en paleizen - Reisverslag uit Udaipur, India van Shaula en Bas - WaarBenJij.nu Maharadja's en paleizen - Reisverslag uit Udaipur, India van Shaula en Bas - WaarBenJij.nu

Maharadja's en paleizen

Door: Shaula en Bas

Blijf op de hoogte en volg Shaula en Bas

03 Oktober 2008 | India, Udaipur

Beste allemaal,

Hier een berichtje uit een warm India. Op 1 oktober zijn we van Amsterdam naar Delhi gevlogen. In Delhi hebben we alleen overnacht en de volgende dag zijn we naar Udaipur gevlogen. Dit kostte wel de nodige moeite, aangezien onze vliegtickets om onduidelijke redenen waren geannuleerd. Maar gelukkig is alles goed gekomen. Vandaag was voor ons gevoel onze eerste echte vakantiedag. We hebben een bezoek gebracht aan het City Palace, echt een schitterend paleis uit de tijd van de Maharadja's. Verder hebben we nog een Hindoe tempel bezocht en een boottocht gemaakt over Lake Pichola. Met de boot werden we afgezet bij het zomerpaleis. Het is hier echt erg warm, wel zo'n 35 graden met veel zon. We doen alles dus lekker op ons gemak. Het eten is ook prima. Wel is het erg druk op straat, m.n. het verkeer.
Morgen gaan we paardrijden en 's avonds gaan we met de nachttrein naar Jaipur. Binnenkort waarschijnlijk dus wat meer te melden.

Groetjes, Shaula en Bas

• 03 Oktober 2008 - 14:51

Ma ,pa En Annemarie :

hoi vakantiegangers,
    wij zijn vanmiddag teruggekomen van vakantie en zet net de pc aan komt jullie bericht binnen. Leuk om te zien en te lzen waar jullie zijn. mama is (al) aan het wassen en ik zit achter de pc. feyenoord heeft gisterne met 1-2 gewonnen in de uefa cup.
    groeten en tot horens

• 03 Oktober 2008 - 18:31

Ad En Ineke Nuijts :

Hoi Shaula en Bas.
    Goed wat te horen van jullie.Ik ben net terug van de twee daagse cursus en we gaan nu genieten van het weekeind.Veel plezier nog, goed uitrusten en geniet van al die mooie dingen.
    Groetjes Ad en Ineke

• 04 Oktober 2008 - 07:19

Joen:

Hey Globetrotters,
    Welkom in de Indiaanse burocratie.....annuleren die handel als ze duurder kunt verkopen...haha wat een bak....Geniet van het land zoals ik het heb gedaan....(maar doen zonder ziek te worden) de rest wel doen hoor!!!! GENIETEN DUS!!!!!

Greetz
    Un ColdplayGek
    (concert was fenominaal)

• 04 Oktober 2008 - 10:47

Yordy & Charlotte:

Hoi Vakantiegangers!!

Klinkt erg goed jullie eerste verhaal!!

Heel veel succes met paardrijden ;)
    Ik ben wel een beetje jaloers hoor!!

X Yordy en Charlotte vanuit het 'zonnige' Etten-Leur

• 04 Oktober 2008 - 12:39

Sven & Nicolien:

Hey Shau & Bas!Enjoy India! Jullie hebben 't verdiend:-)
    xNic & Sven

• 04 Oktober 2008 - 14:13

Kees:

Ha Bas en Shaula,

Gelukkig veilig geland en Delhi overleefd! Ik kan het e-mail adres van Bharat niet vinden maar Micha zal het wel ergens "opgeborgen" hebben... We vinden het wel en zullen hem op tijd (wanneer zijn jullie in Nepal?) op de hoogte brengen.

Groet!

• 05 Oktober 2008 - 02:41

Barbara:

Hey Shau en Bas, wat leuk dat jullie weer op avontuur zijn. ik zou ook wel weer willen, maar ik mag niets zeggen, want ben eigenlijk pas net terug. wat is het schema dit keer? en hoe lang? ben benieuwd naar de foto's!! veel plezier!

• 05 Oktober 2008 - 12:11

Jack En Miriam:

Hoi Shaula en bas,
    Leuk al zo snel iets te horen. Jullie hebben nu op de eerste dag al beter weer dan wij het hele jaar bij elkaar op onze vakanties.
    Geniet maar lekker en we zijn benieuwd naar de volgende etappe (met foto's natuurlijk).groetjes, jack en miriam

• 05 Oktober 2008 - 12:21

Jan En Annelia:

Hallo Shaula en Bas,
    Geweldig om zo snel al iets van jullie te horen en om op deze manier weer met jullie mee te kunnen reizen. Geniet ervan en probeer ook wat rust te nemen hoor. Hopen snel weer wat van jullie te horen.
    Groetjes,
    Jan en Annelia

• 06 Oktober 2008 - 07:04

Bregje:

Ha,

Leuk van jullie te horen.
    Geniet ervan!

groeten
    bregje

• 08 Oktober 2008 - 08:32

Indira:

Wat leuk om iets van jullie te horen. Veel plezier nog!! Ben erg benieuwd naar jullie foto's en verhalen.

Groetjes,

Indir

• 10 Oktober 2008 - 21:06

Nienke:

Geweldig, jullie hebben paard gereden, ik ben jaloers! Leuk om zo de verhalen te lezen.
    Veel plezier nog,
    groetjes Nienke